Search results

  1. King-Da-Yah

    Kings trade rumor SZN 2023-2024 edition!

    Amazing trade for both teams. I dont think he is part of their rebuild, and his defense alone is worth it. Monte needs to make this happen!
  2. King-Da-Yah

    [Game] Kings @ Pelicans (Play-In Tournament) - 4/19 6:30PM PDT/9:30 PM EDT

    Too soon…but a better analogy doesnt exist…feel better
  3. King-Da-Yah

    [Game] Kings @ Pelicans (Play-In Tournament) - 4/19 6:30PM PDT/9:30 PM EDT

    Jeebus what kinda D is that?!?!?! Foul!!!!!!!
  4. King-Da-Yah

    [Game] Kings @ Pelicans (Play-In Tournament) - 4/19 6:30PM PDT/9:30 PM EDT

    You ain’t wrong ole buddy…they won the last one for you….figures I get back from chaperoning sleepaway camp for three days and watch my first game in IdK how long and this happens, this ones on me fam…sorry
  5. King-Da-Yah

    [Game] Kings @ Pelicans (Play-In Tournament) - 4/19 6:30PM PDT/9:30 PM EDT

    let us all still love thy fellow long suffering kings fan….we will be back! We are allowed to feel feelings but hope springs eternal! I LOVE THIS TEAM
  6. King-Da-Yah

    [Game] Kings vs San Antonio Spurs, 3/7/2024, 7:00p PT/10:00p ET

    hey, I thought those spurs trees were gonna stop falling in at some point lol
  7. King-Da-Yah

    [Game] Kings vs San Antonio Spurs, 3/7/2024, 7:00p PT/10:00p ET

    Never doubted you Kings!!!!
  8. King-Da-Yah

    [Game] Kings vs San Antonio Spurs, 3/7/2024, 7:00p PT/10:00p ET

    Lets get this W Kings fans, side note I am going to see Kung Fu Panda 4 tomorrow with my youngest Kings fan son in lieue of going to tonights game for my birthday! Odd choice I know! Lol
  9. King-Da-Yah

    [Game] Kings @ Los Angeles Clippers, 2/25/2024, 6:30p PT/9:30p ET (ESPN)

    (Bouncing Fox Emoji) Sabonis was reaching in with his nose.
  10. King-Da-Yah

    [Game] Kings @ Denver Nuggets, 2/14/2024, 6:00p PT/9:00p ET

    That Fox guy is aight…
  11. King-Da-Yah

    [Game] Kings @ Denver Nuggets, 2/14/2024, 6:00p PT/9:00p ET

    Thats our future MVP Foxy!!!!! Lessssssss gooooooooooo
  12. King-Da-Yah

    [Game] Kings @ Denver Nuggets, 2/14/2024, 6:00p PT/9:00p ET

    and 1 malik! Wait no call…refs hate us lol
  13. King-Da-Yah

    [Game] Kings @ Denver Nuggets, 2/14/2024, 6:00p PT/9:00p ET

    legitamately just said this to my son who is screaming challenege challenge! Lol…save it for an awful out-of-bounds call we know is coming in crunch time!
  14. King-Da-Yah

    [Game] Kings @ Denver Nuggets, 2/14/2024, 6:00p PT/9:00p ET

    Trey at the 5 is sooooooo OP….there you go Foxy!
  15. King-Da-Yah

    [Game] Kings @ Denver Nuggets, 2/14/2024, 6:00p PT/9:00p ET

    Why dont we attack the basket? edit: there you go Keegs!
  16. King-Da-Yah

    [Game] Kings @ Phoenix Suns, 2/13/2024, 7:00p PT/10:00p ET (TNT)

    Vince Carter is still that GUY.
  17. King-Da-Yah

    [Game] Kings @ Phoenix Suns, 2/13/2024, 7:00p PT/10:00p ET (TNT)

    That Sabonis feller is OK at basketball…..just ok though….;-)